Kursregistrering

Ja idag har det varit registrering för kurser. Trodde det skulle
bli väldigt tungt och jobbigt eftersom jag verken fått buyer
behavior eller graphic design. Istället hade de valt en kurs åt
mig som hette Marketing analystic and technology, kan säga att jag
direkt tänkte shit a ska jag göra, denna är ju precis likadan som
marknadsanalys vilket är den tråkigaste kursen jag läst i Växjö.

Så var inte fallet, detta är en kurs som man jobbar mycket med datorn,
fast mer med websidor och marknadsföringsprogram, så jag tog denna
och tror att den ska kunna passa mig utmärkt. Buyer behavior lyckades
jag med få då min student advisor gav mig permission att ta denna även om
den var stängd(full) vilken tur.

Ett annat problem är dock att jag måste ta en engelska lektion i
academic writing, mitt engelska test var visst inte så bra på denna
del, eller missade precis gränsen, sen var min läsning inte så bra heller, men
det trodde inget annat heller. Så mitt problem är om jag får denna kurs tillgodo-
räknad i Växjö, får jag det så tar jag gärna denna kurs, tror det kan vara bra
för min egen skull, har dessutom Jacob isåfall med.

Så det kurser jag registrerat mig för idag är:

Buyer behavior, Internationel marketing, Purchasing managament,intro to
psychology, marketing analystic and technology och academic writing.
Får se vilken kurs jag väljer att ta bort, för vill ju kunna ha lite skoj med.

Annars har det varit en ganska lugn dag. Vi gick till parken för lite glass och
umgänge efter det blev det mat(fastfood igen, redan trött på detta) och efter det
gick vi hem till Aaron som är en a våra Peer guide och drack ett glas vin.
ilket var trevligt, men en tidig morgon imon så vi gick hem redan halv tio.

Ja det var åter en dag i USA. Tänkte bara visa en bild på denna trappa
jag talade om som jag måste gå varje dag, jobbigt men bra träning :)




JOBBIGT ELLER HUR?

Måste bara nämna att böckerna är gratis här, man lånar dom splitternya
i bokhandel hela terminen och lämnar tillbaka dom i slutet och då får man
stryka under och anteckan i dom, undertbart skulle jag vilja säga...

Nu blir det snart sängen, snart morgon för er där hemma i Sverige..


puss hej

Kommentarer
Postat av: Carin

Sweet trappa!! NOT!



Må väl!

2009-08-27 @ 08:13:29
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0