packar och packar...

....men nu är nästan allt nerpackat. Mina två väskor är mer eller mindre fulla.
Känns konstigt för jag har verkligen inte med mig onödiga saker(känns det som)
Men både vinterjacka och vinterskor tar en hel del plats.

Nu är det snart bara en dag kvar tills jag åker och ja jag börjar bli aningen nervös.
När jag läser om hur Maria och Johanna har det borta i USA så blir jag väldigt
sugen på att äntligen få åka samtidigt som ja blir lite nervös och rädd, men det
är väl precis så som det ska vara.

Det är ialllafall otroligt skönt att mer eller mindre ha packat ner allt, bara necessär
och några småsaker kvar som ska ner och möjligvis om jag handlar nått på stan
imorgon. Men min tanke med att ha packat klart så tidigt är givetvis att jag imorgon
ska få sola hela dagen så jag är lite fräsch när jag kommer till USA.

Nu ska det iallafall bli modevisningen  med käk och en öl inne i stan och imorgon
blir det som sagt sola och på morgone ska jag klippa mig och färga håret, bagge
var sjuk idag.

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0