Två veckor kvar!

Nu är det bara två veckor kvar eller ja mindre till och med och jag är knappt nervös
något alls Bör ma inte vara det?

Ja det kommer väl, var nån kväll jag inte kunde somna då jag tänkte väldigt mkt
på hur allt kommer bli. Men känner jag mig själv rätt kommer jag att få sådan
resfeber så det finns inte.....sista natten lär jag inte kunna sova en minut, som ett
litet barn som väntar på att det ska bli julafton så tomten kommer.

Jag har iallafall haft mailkontakt med min familj nu. Dom verkar jätte trevliga, barnen
är 2 och 5 år viket är kul för i den åldren är dom härliga. Men hur ska det gå att prata
engelska med små barn....HJÄLP!!
Familjen hämtar mig iallafall när jag kommer med shutteln till EC, jag hade ju bestämt
att boka denna till mig och Johan men Eric(pappan i familjen) insisterade och ville gärna
göra det, snällt tycker jag.

Igår fick jag även mail från en tjej från Etiopen(stavs det så) som ska vara min guide
den först veckan. Hon ska guida och hjälpa ett gäng på 10 utbytesstudenter och det var
en blandning av många nationaliteter, t.ex Kina, Indien, Malaysia...men som tur väl är
så kom jag och johan i samma grupp så känns bra.

Har även klarat av ett Ullaredsbesök, men eftersom det var strålande solsken
blev det en snabbis(ca 3h) för att sedan åka till Varberg för att förbättra brännan.
Oj så härligt det var!!!
Men vad handlade jag då?? Ja det blev det vanliga, hårnålar, toffsar, film, behå, sockar
sedan blev det två fotalbum så jag kan sätta in alla kort från USA när jag kommer hem,
en ny klocka och lite annat smått och gott.....

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar, sen är det till att börja packa och planera resan
och umgås med alla som man inte ska träffa på länge. Sen ska golfsäsongen avlsutas
med, och om jag ska nå mitt mål detta året måste jag spela en hel del till...

men nu är det jobb i en timme till sen fotboll i gislaved sen gästis med Ida

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: veronica

Kommer sakna ihjäl mig maags!!!! :( :(

2009-08-11 @ 11:09:56
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0