Vilken lycka!







JAG VANN!!

Blev två besök på Liseberg i helgen, ett i fredags för att bara åka karusell (så koJ)
och ett i söndags för att köra femkamp med tjejerna och givetvis spela lite på
lyckohjulen.

Så på spelade på paradishjulet och då vann nr 6 med stjärnvisst. och vem hade
det numret om inte jag. Spelde mest för att dom andra gjorde det, bryr mig inte så
mycket så nu har vi choklad hemma så det räcker. Så denna veckan består av
att äta choklad, men mestadels kommer veckan handla om att packa, för om 4 DAGAR
beger jag mig till USA...

Ja det är så himla nära, nu har dessutom både Maria, Janet och Johanna åkt till USA
och nästa på tur är alltså jag.

Så idag har jag börjat lägga fram lite kläder.....så nu ska det tvättas och strykas
Förra veckan var jag och handlade presenter till min familj. Till barnen blev det
varsin t-shirt med Pippi på och till Eric och Erin blev det ett glasfat från kostaboda, sen
funderar jag på att köpa nått till Allison(rumskompis) med, vi ska ju ändå bo ihop
i ett halvår men väldigt svårt att veta vad man ska köpa.

Men som sagt veckan består nu av att packa och njuta av Sverige.
Idag har jag varit hos mormor och morfar och ätit kötbullar, dom kommer även
hit imorgon  då blir det lite äppelkaka. På kvällen blir det nog lite kräftor, ni när
jag lät mig äta det vill jag ju faktiskt äta det nä det är tider för det.
På onsdag ska jag klippa mig och på kvällen blir det modevisning då det
är Vmo-dagarna och sen är det helt plötsligt torsdag.....HJÄLP!!!

Ska jag vara ärlig börjar det pirra lite i magen. Men nu ska jag titta på mitt
ICAbankkonto jag fixat, sen blir det 9 hål golf med Ida som också blir årets
sista.......så himla tråkigt, för denna golfsommar har vait den bästa på länge, har
nog aldrig spelat så mkt som jag gjort nu!!

Här kommer lite bilder från helgen som har spenderats i Göteborg.
Först med Martin, Carro, Elin och Payam och sedan med Emma, Emelie
Anna och Johanna. TACK FÖR EN JÄTTE TREVLIG  HELG!!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0