Chicago

Nu kommer äntligen en liten uppdatering om min chicagoresa!

Har så sjukt mkt att berätta, men får ta det i stora drag så får jag berätta
om fem veckor när jag är hemma igen!!

Chicago är en hel underbar stad på alla sätt och vis och vi tyckte
alla att det var otroligt tråkigt att komma tillbaka till Eau Claire.
Helgen har iallafall bjudit på otroligt mycket skratt, kan inte komma
ihåg när jag senast skrattade så mkt. Johan sa att han vaknade upp
med träningsvärk i käken på söndagen, det säger en hel del.

Vad har vi gjort då eller vad har vi inte gjort?
Givetvis har det blivit alldels för mycket shopping, men man lever bara en
gång. Vi har käkat gott, upplevt black friday(inget speciellt enligt mig), åkt
skridsor i Millenium park, vatt uppe i henkock tower, besökt Navy Pier och ätit
god glass, vi har sett Chinatown och sist men inte minst har vi festat en hel del
och fått alldles för lite sömn! Men allt är helt klart värt precis allt och det är
ett minne för livet.

Vad som är mindre tråkigt är att vi alla har kommit varandra så nära
i helgen och att jag ska lämna dessa underbara människor om tre veckor
får mig att gråta. Det är mkt prat om att vi ska träffas, och även om jag vet
att det kan vara svårt så hoppas jag verkligen att det kan bli av.

Igår var vi ute igen och det räckte att vi bara såg varandra sa var allt skratt
igång och alla dessa smeknamn som har hittats på i helgen. Ja sorgligt som sagt.

Slutet är nära hä,r haft det sista i min international marketing, känns konstigt!
Och ikväll ska jag träffa Larry och göra vårt sista case.

Tyvärr lyckas jag inte lägga upp några bilder, men dom finns på facebook, men
ska prova imon igen. Ha det gott puss hej



Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej Maggan!



Chicago är en häftig stad. Var du uppe i Sears Tower?



Såg att du ska åka till Kalifornien - det blir också häftigt. Du verkar ha upplevt så många härliga grejer.



Här hemma är det bara bra; jag var och hälsade på din familj - träffade alla och Martin hängde med lätta steg med på en 7 km lång löprunda. Han är starkare än någonsin.



Ha de'



Magnus

2009-12-05 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0