Slutet är här!!

Nu sitter jag på hotellet i Minneapolis med Marie och Pernille!
Imorgon beger jag mig till San Francisco där julen ska firas med
mitt underbara Växjögäng!

Eau Claire har jag nu lämnat bakom mig vilket är väldigt sorgligt.
I tordags hade vi sista kvällen ihop. Det började i Pernilles rum där
vi(jag, Pernielle och Mhairi) drack vin och sminkade oss ihop. Sedan
begav vi oss ihop med killarna(Jacob, Johan och Patrick) till MonaLisa
för att äta lite god mat ihop en sista gång. Det var mkt trevligt och som
alltid har vi fruktansvärt skoj ihop! Efter detta samaldes vi säkert 30-talet
internatiolla studenter, mer eller mindre bara europeer och givetvis
var vår amerikanska vänner även fär för att säga hejdå! Det var en mkt
lyckade kväll, men när det var dags att gå hem kom tårarna, kunde inte sluta!!
Mne det var samtidgt glädjetårar för allt skoj vi haft ihop.

Det riktiga farvälet kom på fredagen då vi träffades i matsalen en sista gång.
Blev väldigt många kramar men inga tårar. Istället sa vi bara syns i april
vilket vi ska göra. I april kommer Pernille, Patrick och Mhairi till Växjö tror
nästan flygbiljetter redan är bokade hehe. Detta är personer jag aldrig
kommer att glömma!! TACK FÖR EN UNDERBARA HÖST IHOP!!

Sitter som sagt på hotellet i Minneapolis och väntar på att få lägga
mig så vi kan flyga till San Fran och träffa alla det kommer blio skit skoj!
Dagen har spenderat på Mall of America, och trots att jag bara handlade
en klänning och en top. var det för mkt för min buget och väska(som redan
är fullproppad), men får överleva!


Bäst att önska alla en riktig GOD JU OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
(Ska dock försöka göra ett inlägg innan jul)

San Francisco, Los Angeles and Vegas here I come!!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Maggan!

Vill bara passa på att önska en riktigt GOD JUL och hoppas du får en fortsatt härlig resa!



Ha det fint!

kram Carin

2009-12-24 @ 13:27:20
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0