lite orolig...

ja det är precis vad jag varit. Visumet skulle skickas hem denna veckan och när
Johanna ringer och säger att hennes kommit redan dagen efter vi var på ambassaden
och jag inte fått mitt tre dagar efter blev jag väldigt rädd att något var fel.

Ringde till ambassaden och där sa det att det normalt tar en vecka innan det kommer
så jag skulle vara lugn och det var jag. Men under fredagen kom mitt visum......vilken
tur. Dock gället det bara till den 12 december och jag går i skolan till den 18, mysko
måste kolla upp detta.

En sak angåande min framtids resa har även hänt. Jag har precis anmällt en profil
för host family. Har ju tänkt att bo hos en familj innan skolan börjar och som jag
jag träffar en gång i månaden. Så nu är det bara att vänta på och se vad det kan bli
för en familj jag får.....

Nu blir det nOg lugnt på USA fronten ett tag. Lite jobb och midsommar som ska avnjutas.


ha det gott

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: maggan

hej hej....

2009-06-30 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0