Room mate

Nu börjar det kännas som om det faktiskt är snart jag ska åka!

Detta dels för att igår åkte Johanna till Australien, hennes äventyr börjar lite
tidigare än vad det gör för oss andra och det slutar även tidigare. Detta är
som sagt en av orsakerna, den andra orsaken är det mail jag fick på
facebook idag.

Tjejen jag ska bo med i mitt lilla korridorsrum har genom facebook letat upp
mig och mailat.Jag har själv inte fått någon info om hur jag ska bo eller med
vem men nu vet jag. Tjejen heter Allison Emily Hansson, född 90 och läser
biologi. Vte redan en hel del. Jag tror att det kan bli himla trevligt och hon verkar
dessutom vara väldigt trevlig. vi ska bo på ett studentboende som heter Sutherland
på bottenvåningen lgh 103, detta ligger på det som kallas upper  town och där bor
de flesta utbytesstudenter.
 
Det närmar sig som sagt med stora steg och snart bör man kanske börja planera och
titta upp saker och ting....Nu ska jag njuta resten av denna kvällen med et glas rosé.

PUSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0