Halloween!

Så kan jag bocka av att ha upplevt ännu en väldigt amerikansk grej!

Ja i lördags var det halloween och det innebar givetvis fest. Kvällen
började hos Lisa(tysk tjej), där samlades allt från charlestons girls, till
älvor, minkar och vampyrer och givetvis en pumpa. Där var det
allmänt trevligt med en hel del tjöt och givetvis lite ölspel, mkt trevligt.





Efter detta begav vi oss till nästan fest, vilket denna gången var hos
Aaron(dit polisen kom), var ett tag sedan han hade fest nu och
denna gången var det lika trevligt som alltid. Även här spelades
det lite ölspel, dock en ny variant denna gången. Sist men inte minst
begav vi oss till Waterstreet och barerna. Här var det mer folk
än vanligt, trots att många åkt till Madison för att fira Halloween.
Du var riktigt skoj att se alla dessa männsikor utklädda, en del hade
så lite kläder på sig att det nästan kunde kvitta. Men tror inte jag såg
nån som inte var utklädd!

 

 

 

Här är det som vanligt, bara en  massa plugga, trodde det skulle
lugna ner sig, men fram till thanksgiving har jag att göra om man säger så.

Glad för en liten sak, mitt IKEA paper blir inte så tungt som jag trodde.
Vår lärare är verkligen vettig. Jag har haft lite problem att hitta bra
källor och hon sa bara att "skriva tio sidor av egna erfarenheter, varför sitta
och leta teori och vara så otroligt noga med hur papret kommer att se
ut när du aldrig lär behöva göra det så i framtiden när du ska rapportera
till din chef, han/hon vill inte ha massa teori, det vill ha ett bra koncept"
Hon om nån har dessutom bar erfarenhet av arbetslivet inom marknadsföring
så hon vet vad hon pratar om!

Ibland önskar jag att lärarna inte var så himla akademiska hemma! Så
äntligen hittat nått med skolan som är bättre här!

Nu ska jag snart träffa Larry och göra Case, kl är snart 8, men idag tyckte han
vi skulle åka och ta en öl, blir lite nytta med nöje eller tvärtom.

Carin, det blev inte utgång i fredags, men vi var ute och åt och drack
 lite gott ändå! och vi besökte aldrig A&F i NYC

Ha det gott puss hej

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Maggan!

Vad söt du är....

Kram

2009-11-03 @ 08:42:10
Postat av: carro

..vilken outfit du hade! Super snygg =) Låter som om det var en kanon kväll!

har tittat på martins kort, det var väldigt kul o se hur du har det! och bilderna på NY var fantastiska =) ha det gott. kramar

2009-11-04 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0