Nästan en perfekt dag!

Idag har det hänt mkt bra saker!

För det första var det utgång igår, va var nog ett 30-tal
internationella studenter som samlades på Dooleys, en av barerna,
för att äta och gott och sedan givetvis dricka gott! Det var otroligt
trevligt och alla var så himla laddade och glada!

Dock kommer ju alltid dagen efter som aldrig är så skoj. Gick upp
vid nio för skulle träffa Larry för grupparbete vid tio, han var sen så blev
inte förrens vid elva. Ohc just då var jag allmänt trött, men bara
sånt man får leva med.

Varför har nu denna dagen varit så perfekt?
Idag har det vart närmare 20 grader varmt ute och sol! Kan ni fatta det är
november månad och här ska det normalt vara som hemma! Underbart!
Sen har jag dessutom ätit otroligt god mat idag! Sa till LArry att jag saknade
en riktigt god köttbit och koktpotatis för ett tag sedan, och vad tror ni inte
han har fixat åt mig idag. Jo kokt potatis och en riktigt god köttbit, med
god sås och kokta morätter. Vilken kille säger jag! Sen var det även glass
med jorgubbssylt. Int nog med detta, fick dessutom med mig mat hem
så jag har mat imon och det var inte lite mat och kött han laddade med!

Sen frågade han även om jag behövde nått från TARGET och ja det behövde
jag ju. Så vi åkte först till en teknikaffär, där köpte jag en extern hårddisk,
litar inte på min dator så måste lägga över alla bilder ifall nått skulle hända.
Sen begav vi oss till TARGET där inhandlade jag schampo och balsam och
lite papper. Sen tog vi en kaffe på starbucks, sedan åkte vi hem.

Verkligen en jätte bra dag! Ikväll blir det nog lugnt, kanske en film
ihop med tyskarna! Men får se! Nu ska jag se om jag kan lägga över lite
bilder på den nya hårddisken sen får jag nog plugga lite innan jag tar tag
i kvällen!!

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: marie

den där Larry verkar ju vara en hyvens kille! =)

2009-11-08 @ 05:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0