Thanksgiving...

... och kanske dags för mig att gör a ett nytt inlägg! Tiden
flyger tyvärr förbi så tänker inte på att jag måste uppdatera!

Kul att jag har fått så mycket response från förra inlägget. Så fort
man nämner nått som möjligtvis kan handla om pojkar blir det liv
i luckan!! Tyvärr är det inte så lyckligt! Bara för att det hände mycket
skoj den kvällen så var det inga pojk inblandad eller iallafall ingen speciell
pojk inblandad!

Här flyger som sagt tiden förbi. Redan klarat av sista examen i två av mina
klasser och utvärderingar av kursen är gjorda. Bara presentationer som återstår!
Känns jätte konstigt att det faktikst börja närma sig slutet på detta äventyret. Det
kommer faktikst bli väldigt tungt att lämna alla, men de senaste är att vi ska ha
återträff I tyskland när det är dags för oktoberfest nästa höst. De flesta av oss
är från Europa, är väl mer eller mindre Daniel från Australien som får lite långt,
men tror inte han gråter om han får stanna där är han är!!

Just nu är det iallafall väldigt mycket plugg, men det är lika för alla så blir
lite lättare då. Mne jag är nästan klar med allt jag ska vara klar med innan det
blir lov. Imon har jag förhoppningsvis bara en lektion så ikväll blir det kareoke
kväll igen och på torsdag morgon bär det av till Chicago vilket är otroligt efterlängtat!!
Ni kommer givetvis få en uppdatering om det nästa vecka!

Och idag ska jag gå och klippa mig, så himla skönt, måste ju vara lite fräsch och inte
se ut som en tratt i huvudet nu när jag ska iväg!! Aannsr händer det väl inte så mycket!
Börjar givetvis inse att jag kommer att missa julen och det känns också sorgligt, men
har dock känslan att min trip i Kalifornien kommer vara värt det!! Förretsen imorgon
säge dom att snön ska komma, förra året kom snän 1:a december och smällte inte förens
i april, men som sagt bara tre veckor kvar här och lite snö kan ju vara mysigt, för
det är det ju aldrig brist på hemma!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Maggan!

Måste upplysa dej om att du INTE MISSAR JULEN!

Det är jul i hela världen, samtidigt!!!!!

Kram

2009-11-26 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0