Fredagskänsla!!

Är det inte härlig känsla? Komma hem från jobbet/skolan, lägga sig
i soffan en stund, gå och handla lite go mat och kanske en chipspåse
och lite godis, åka hem, hoppa in i duschen, ta ett glas vin, laga lite god
mat och sen göra sig iordning för fest!! (eller bara mysa hemma)

Det är vad jag skulle kalla fredagskänsla eller även om det är lördag
så är känslan underbart härlig!

Här är det äntligen fredag och även om min vecka varit kort så är det
otroligt skönt. Här sitter jag dock framför datorn i mitt lilla rum, utan
en härlig soffa, utan ett glas vin, utan god mat, istället ska jag snart
börja plugga. HUR MKT FREDAG ÄR DET EGENTLIGEN!!!!
Ne det är inte mkt till fredagskänsla iallafall, har mott godis som familjen
Grahn hade med sig och det är jag glad för(kan dock bara inte sluta äta, nästa
vecka måste det bli mkt träning). Mne den där känslan att det är helg saknar
jag verkligen, speciellt en dag som denna, när det ärlite ruksigt ut och
löven faller ner, snart inte några kvar på träden!

Så kan det vara och ska väl inte klaga, men fredagskänsla är helt
enkelt en speciell känsla och tror nog alla tycker om den!!

Ska väl iallafall försöka göra det bästa av det. Plugga i kanske två timmar nu
Sen ska jag hoppa in i duschen för ikväll är vi några tjejer som ska gå ut
och äta, så duschen, den goda maten och kanske ett glas vin får jag ju ändå.
Men inte riktigt samma känsla.

Är dessutom halloween imorgon, så vet inte om det blir utgång idag eller
imorgon, men hoppas verkligen på något. Köpte kläder igår och eftersom
alla halloweendräkter är superkorta(vilka jag inte vill ha) blev det en grease-
klänning och det får helt enkelt duga. I min korridor har vi dessutom uppstoppade
kläder som ska föreställa lik överallt, det båder hänger i taket och ligger på
marken. Dom går verkligen in för det till 100%.

Ja nu ska jag som sagt plugga sen försöka få lite fredagskänsla!!
Ha det gott!

PUSS HEJ


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Maggan!

Förstår saknaden efter fredagskänslan.

Men om jagsäger så här då; det är lördag, klockan är nu 8.44, jag har suttit och jobbat i 2 timmar och 44 minuter. Varför? Jo, en söt liten hund väckte mig. Bara för att efter promenaden knoppa in igen och sover nu i mitt knä. Drar stockar till och med.... Jag saknar lördagsmorgonen med sovmorgon!!

Men vi har mysigt jag och Alice också, så jag ska inte gnälla!



Blev det utgång igår trots allt?



Sköt om dig! Blev sugen på N.Y. när jag läste bloggen, besökte ni A&F?



kram

2009-10-31 @ 08:45:47
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Carro

..det där med lik som är uppblåsbara och som hänger överallt tycker jag låter jätte mysigt.. =) haha.. en varför inte! snacka om 100% engagemang..

Vi har haft en super mysigt helg, långfrukost, strosat på stan och tog en kaffe på stan! Nu ska vi lägga oss i soffan och sedan blir det god mat oh vin! Underbart! å, förresten nu lyssna vi på Peter Lemarcs nya skiva. det är inte helt fel det heller =)



Ha en kanon kväll, Maggan!

Kram från oss.

2009-10-31 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0