Kanske dags för en liten uppdatering...

Ja det var ju ett tag sedan nu. Har haft fullt upp. Imorgon kommer
nämligen mina underbara familj hit så jag ha pluggat som bara den
efter som jag förra veckan hade två exams, den veckan två exams och
nästa vecka 3 exams plus en massa assignments. Vill ju inte plugga för
mycket när dom väl är här.

Men nu ligger jag i fas. Har pluggat och förberett allt jag kan göra,
men fortfarande mycket som ska göras.

Men imorgon kommer som sagt mamma, pappa, Martin och Eric och det
är så efterlängtat, bara att kunna få en paus från allt plugg ska bli
helt underbart och dessutom få åka härifrån några dagar för på fredag
blir det den stora staden New York. Ja hur veckan har vatt och hur New York
har vatt kommer jag uppdatera er om när jag är tillbaka nästa vecka.

Mne vad har hänt sedan sist då. Ja förra måndagen erbjöd Ally mig att
följa med och göra pumpor, aldrig provat detta så varför inte. Vi var hemma
hos hennes ex Tyler och det var samma dag som de snöade här, så var
ganska kallt ut, dessutom hade dom inte satt på värmen i huset så var lagom
frusen när jag var tillbaka i korridoren. Här är resultatet iallafall:

    



Min är ju den i mitten/längst upp, körde ju på en väldigt traditionella
handgjord modell. Ally och Tyler hade skrivit ut modeller på internet
så dom hade lite mer avancerat än vad jag hade. Kan ni se vad det är??

Tylers är Arnold schwarzenegger i Terminator(mkt snyggt gjort)
Och Allys är Boo, vem det nu är, tycker det ser ut som dom "onda"
figurerna i Supermario....spökena! Ja det var trevligt och eftersom
det är så himla stort här i USA så var det kul att få ha provat på.

Vad är det mer so händer här då....? Ja snö var det ju, har redan snöat här
två gånger. Lite väl tidigt, tycker det ska bli skoj med mycket snö
men inte än, en månad innan jag åker räcker nog.

Nu blev det ett långt inlägg igen, sorry! Har en känsla att efter nästa helg
kommer det bli ännu större.

Ha det gott alla, saknar er!!

puss hej


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh, vad det går fort! och vad du har att göra! Jag är helt impad av tempot, int rikigt vad ni tänkte er i somras! Men men snart är det färdigt och då bli det semester! Härligt!



Har sagt hejdå till familjen din och snart är dem hos dej! Hoppas ni får en helt underbar vecka! Kan tänka mig att saknaden är STOR! Hade velat följa med, men men! skolan är roligt nästan alltid..hmm =)



Hälsa alla! STOR kram från mig!

2009-10-19 @ 19:48:24
Postat av: Carin

NJUT av familjens närvaro!!!

Och av New York, glöm inte Abercrombie & Fitch....



kram och hälsa!

2009-10-20 @ 21:11:45
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Maggan!



Hoppas att det är bra nu när familjen är hos dig - det är klart att det är! Det verkar som om du har ett härligt liv "over there". Tänk på att en tenta kommer alltid igen - det gör inte en fest...



Härligt med snön; du kommer väl att åka skidor?

Linnea saknar dig och det gör vi också.

Jag var i Lerdala i helgen och det var så vackert med alla röd-gula blad som ännu inte har fallit. Annars var det ett riktigt busväder men det finns ju inga dåliga kläder...



Ha de' bra!



Magnus

2009-10-27 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0