Är inte fotboll underbart...

Just nu älskar jag fotboll!!

Har sagt det innan och säger det igen, ALLT KAN HÄNDA!
Satt uppe på Jacobs rum med Johan, Jacob,Pernille och Remí
och kan säga att minerna på oss tre svenskar var inte roliga
i den 93:e minuten och vi var inställda på att det var rätt kört
(som alla antar jag) MEN PLÖTSLIGT HÄNDER!
Kan säga att jag hade ett stort smile när jg gick hem sen.

Ohc jag kan säga en sak utan att det har med fotbollen att göra.
Efter att ha vatt här i bara två veckor är jag sjukt STOLT ÖVER
ATT VARA SVENSK OCH JAG ÄSKAR MITT LAND
!! Jag uppskattar 
redn nu allt ivårt underbara land på alla sätt, men ag trivs fortfarande
här och när det är fotboll som idag blir man ännu mer stolt(lätt att säga
när det går bra hehe).

Igår var det iallafall fest och vi satt här en stund först sen var det
houseparty och utgång och jag hade sjukt skoj!

Men nu till det roliga!!
Idag har jag shoppat. Tro det eller ej ett par nya skoj, för typ
200 kronor så två par nya skor på bara två veckor, det här
kommer bli bra det!! Köpte även ett par levisjeans, ett måste när
man är här. Och det är så sjukt billig, betalad 31 dollar, vilket är
typ 230 kronor, HELT SJUKT!!! Sen blev det lite småsaker som
ny plånbok, sockar, papper, smink. Oja smik är med sjukt billigt
halva priset mot vad det är hemma på vissa produkter..gillar
verklige detta.

Men måste försöka hålla i pengarna nu. Ska för det första till
Chicago över thanksgiving och sen förhoppningsvis NEW YORK
när min underbara familj kommer. Sen måste jag ju dessutom
besöka Mall of America hoppas du fyndade mkt idag förresten Marie.

Ohc familjen Grahn, kan meddela att jag har fått ledigt från de flesta
lektioner så jag kan hänga på, men är en litEn dum period när ni
kommer för har prov i alla ämne de veckan, men får plugga mycket
innan. Sen har jag ett på onsdagen efter NY och lär väl missa två
om jag nu kan få ledig från den andra lektionen och om jag över-
huvudtaget kan läsa den, VILL SÅ GÄRNA HA webbdesignkursen!!

Men nu blir det till at förbereda sig inför att åka och kolla på skolans
lag i amerikansk fotboll, ska bli så himla skoj. lÄR LÄGGA UPP BILDER
PÅ DETTA SENARE

Så Carin nu kan du se att jag unnar mig lite skoj, både shopping och
lite sport, inte illa.

Tycker det är himla skoj när allt folk kommenterar mina inlägg så
fortsätt med detta TACK ALLA!!

ha det gott PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som att du shoppar på iaf! vad är det för skor? Jag shoppade faktiskt bara en hoodie på abercrombie och ett par converse.. finns mycket man kan shoppa men man vet att man ska komma hem också haha! vem ska du till Chicago med föresten? pussar

2009-09-06 @ 03:21:54
Postat av: Carin

Härligt att du unnar dig nöjen!! Jag säger som jag alltid sagt och som tåls att sägas igen; Kung Zlatan!!! Ser att din kompis Marie förstått att man ska handla på A& F, den affären jag försökte övertala Lars att gå in i, hoppas ni traskar in där. I korsningen 5th och 52 street tror jag. Mitt emot Trumpbuiding!



Må väl!!



kram Carin

2009-09-06 @ 18:39:14
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0