Förvirrad...

Ja efter att ha haft den jäkla engelskakursen såvet jag inte hur jag ska göra.

Jag vill inte lägga all min tid på att läsa sånt som jag inte är intresserad av.
Denna kursen vara som sagt advanced academic writing och precis som jag
sagt innan så skulle jag lugnt kunna ta denna,men inte efter idag.

Vi gick igenom hur man gör i USA och det var:
 
 - använd rubriker och underrubriker
 - vad är en introduktion i ett paper
 - kopiera inte direkt av från andra källor/texter
 - använd storlek 12 och times new roman
 - har rättmarginaler så ni inte bara skriver på halva sidan
 - skriv inte arbetet dagen innan det ska lämnas in

Så här är det i USA, men i nadra kulturer gjorde man inte så
Tycker nog att det är exakt hur vi gör i Sverige och det tycket
Jacob med. Dessutom pratade läraren till en som om man var tio
Nje det här vill jag verkligen inte göra, ville bara SKRIKA 
på lektionen. Är det så att nått är fel jag gör så lär väl
de jag gör arbete med säga till om detta....

Ja så vad ska jag nu läsa ville ju verkligen inte ha datalektionen
eftersom viska ha SPSS där, men tittade på det idag
och resten av kursen handlar om hur man designar en 
webbsida och hur man ska göra detta på ett så bra sätt
som möjligt.Precis vad jag vill göra....så nu hänger
det bara på om jag får denna kursen tillgodoräknad hemma-
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!! 

Nu ska jag snart sova, en lång dag imorgon!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: vewe

Maags då!! Hoppas det löser sig!! Jag håller alla tummar, fingrar och tår :)

miss you

2009-09-04 @ 11:37:21
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej lilla Maggan!

Det låter som att det är mycket att fundera på.

Håller tummarna, ta en sak itaget så löser det sej säkert.

Hoppas att du har det bra och trivs frånsett detta.

Det är kul att läsa och se vad du hittar på!

Kram från moster

2009-09-04 @ 11:48:48
Postat av: Storebror

Tjena Syrran!



Nu har jag äntligen tagit mig tid att skriva lite till dig..verkar som att du har det bra "där borta"..här hemma är det lungt, har varit lite krasslig några dagar men det börjar bli bättre..i helgen skall vi på bröllop skall bli trevligt..



ta hand om dej nu så ses vi om nån månad!

skall bli bättre på att skriva till dig!



Kram från storebror

2009-09-04 @ 17:02:20
Postat av: Carin

Hej Maggan!

Precis som ovanstående inlägg så kan även jag konstatera att det är bara du som kan besluta om detta. Men.... jag vet vad jag hade gjort! Jag hoppas att du unnar dig viss fritid nu när du väl har kommit over there....Det är du väl värd!



Slänger ett öga på damfotbollen, Sverige torskar rejält mot Norge. Damerna alltså. I morgon är det allvar, då spelar Kung-Zlatan och co.



Sköt om dig!!

kram Carin

2009-09-04 @ 20:22:36
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0