Icecream och lite naket...

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade,men det börjar
bli vardag här med så finns inte så mkt att säga.


Men vad har nu hänt sedan sist?
För det första har jag äntligen fått alla mina kurser godkända
Så kursen med webdesign kan jag läsa nu och den jäkla
engelskan har jag tagit bort. Så ett problem mindre, men det
tråkiga är att det är så sjukt mkt att göra, skaman göra allt
som lärare säger att man ska göra så får man plugga
dygnet runt och jag skojar verkligen inte när jag säger
dygnet runt. Men kör på fram tills jag har haft första
"provet" i alla ämnen för efter det lär man väl märka om man
luggar för mkt eller förlite(vilket jag inte hoppas).

Sen har jag kommit igång med träningen med. Denna veckan
har jag vatt på ett spinningpass och ett styrkepass, likaså
var det förra veckan. Och jag har haft sån sjuk träningsvärk
så förra helgen kunde jag knappt gå, men bra att det gör nytta.

Igår var vu bjudna på Ice cream social hos en familj som varit
hostfamily sen de startade med detta. Så detta var för alla
internationella studenter på hela skolan så vi var några stycken om
man säger så. Väl på plats bjöds det på glas med ett antal olika
frukter till, såser, nötter godis. Ja det var himla trevligt,








Värdinnan för denna stora glassfest

Efter all glass begav vi oss åter igen till houseparty och där
fick vi alla oss en vacker syn. Grannen visade sig nämligen naken.
Detta var fruktansvärt äckligt. Helt plötsligt stod bara den man i
fönstret helt näck, vänd med hela härligheten emot och han brydde sig
inte, sen satte han sig ner och tittade på TV, NAKEN.
Ja d undrar ni äl hur jag kan tycka detta var så äckligt. Jo jag ska
tillägga att det var inte en vältränad och snygg kropp, utan han var
fruktansvärt fet, med långt äckligt hår...usch så äckligt.
Detta är dock helt normalt, han gör det jämt, speciellt när det är
fest och mycket folk ute på varandan så alla kan se.

Nog om om det. Idag har jag iallafall bokat flyg till New York.
Betalade  1700 så helt ok, lyckades dessutom hitta samma flyg som
familjen grahn ska ta så nu är vi på samma flyg, ska bli så himla
skoj.

Ja det var väl allt för denna gången. Imorgon är det fullt upp
först picnic med organstaione för internationella studenter, sen
skavi göra tröjor i min korridor och sen middag hemma hos min
hostfamily. Ska försöka hinna med och göra ett inlägg efter det.

Nu är det houseparty igen!

puss hej


Kommentarer
Postat av: Martin och Caroline

Hejsan! Verkar ju som att du har det rätt så bra där borta, skönt att alla kurser är godkända..nu gäller det att börja plugga, och inte springa på en massa housparty hela tiden...nej då, festa på och passa på att njuta! Carro hälsar att gubben i fönstret verkar som en riktig läckerbit. =)



Vi har haft besök av johan och louise från stockholm i helgen, har varit trevligt..lite shopping, god mat och god dryck!



Nu är det bara en månad kvar sen ses vi, detta ser vi fram emot!

Sköt om dej!



Kram från oss

2009-09-13 @ 11:24:29
Postat av: mormor,morfar, mamma o pappa

Här kommer en solig e.m hälsning från oss.Ätit middag o skall nu smaka kaffe o äppelkaka. mums!!!

Mormor hälsar att hon mår bra.lite trött bara. Morfar hälsar att han kommer kanske med, det vore ju en överraskning, eller hur!Plugga nu inte för mycket utan njut av det amerikanska livet också.

Många stora kramar

2009-09-13 @ 16:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0