Lite smått och gott....

Ja så kom äntligen den efterlängtade helgen.

Igår(fredag) avslutade jag veckan med mitt först quiz i purcashing
management. Vet inte alls hur det gick men det var iallafall 6 multipul
choicesfrågor och två stycken där man skulle skriva. Detta är den kursen
som jag tycker är svårast detta för att intresset för detta ämnet kanske inte
är det största och sen är dt ganska svårt att hänga med för det är många
termer som jag inte kan, men än så länge har det gått ganska bra.

Sedan försvann eftermiddagen igår ganska snabbt. Skype med Martin och Carro
och med mamma, pappa och Eric. Sen städade jag rummet(det blir äckligt så fort)
passade även på att dekorera lite i rummet, hade lovat Allison det.
och förretsen hon är inte här i helgen och det är så grymt att ha rummet för
sig själv
i några dagar. På kvällen var det sedan fest och utgång och
ja det var den dagen.


Nu ser det lite roligare när man kommer in i rummer, men kan
säga att det var en massa klipp och klistra innan det blev klart



En färgglad poster som jag satte ovanför sängen

Iag har det vatt fullt upp. Sov visserligen ganska länge men sen var det
lunch med Jacob och Johan + Jacobs roommate David. Efter detta begav
vi oss till ett möte för att prata lite om Växjö med de studenter från denna
skolan som ska åka dit till våren. Det är fya stycken och dom verkade himla
trevlig så ska bli kul att träffa dom i Sverige igen.

Sen bar det av till Oakwood mall för shopping. Duktigt nog köpte jag bara en
vit t-shirt för typ 40 kr. Men nästa vecka blir det nog Mall of America så får
spara pengarna. Och nu ikväll har tag tagit det lugnt. Tittade på Dirty Dancing
som de sänd i dag, dock en annorlunda version av vad jag sett.

Förra söndagen gjorde vi tröjor för min korridor. Min blev inte så färgglad
men bryr mig inte så mkt, bara en tröja att ha och mysa i.

 
Allisons och min tröja, min är som sagt inte så färgglad hehe

Finns mkt jag skulle vilja skriva om, för runt okmkring allt jag gör så händer
alla möjliga konstiga saker. Men vill inte skriva för långa inlägg inte kul
att läsa för er då antar jag. Men ska iallafall försöka göra detta imorgon(söndag)

Nu får det snart bli sängen, kl är tio och det är lördag ganska illa skulle
jag kunna säga, men så är det.

Och Lisa det låter underbart med chokladpudding så bra att du tänker på
mig, är ju ett stort fan av just chokladpudding. Men fick iallafall lite
marabou mjölkchoklad på mötet idag....Mmmm...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0