Psychology = check

Ja i fredags hade jag som sagt prov(exam) i detta underbart
roliga ämne, eller det är klart intressant, men inte denna delen
som handlar om hjärnan och nervsystemet.

Jaja iallafall, jag tyckte verkligen det gick skit så var ganska
inställd på ett D eller änny värre F som i fail. Men vet ni vad jag är så
himla glad för jag hade B- bara tio fel, precis 80%.

Hoppet lever vidare och imorgon är det exam i buyer behavior
och på onsdag i marketing anlytics and technology!!

Här har föresten hösten kommit, så kallt och blåsigt idag, men nu är det
snart dags för nästa öektion(mindre skoj)

ha det gott där hemma. vet att det är en stor dag som väntar för
vissa och det är det här med. Denna veckan får jag förhoppningsvis
reda på om jag får ngn av lgh jag sökt!! Håll tummaran!

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: Emelie Djerf

Du är så duktig Maggan =).

Hösten är verkligen här hemma också, det har blåst nått fruktansvärt hela helgen...

Sköt om dej!

Kram



2009-09-28 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0