Så coolt....

Igår var jag och lyssnade på något som imponerade
väldigt mycket på mig och tro det inga söta pojkar
utan skolan orkester. Det var så häftigt och det var så
sjukt många. Det spelade låtar som man normalt hör på
Radion och en var dem var Livin in a prayer med Jon Bonjovi
och då tänkte jag på alla mina Växjötjejer och kanske
mest Sanna efter som du alltid gillade denna när vi hade
halva tiden kvar i Växjö. Saknar er!!

Jaja tillbaka till bandet det var ialllafall sjukt bra och det gjorde
hela grejen till en cool grej och jag förstår verkligen om det
krävs mycket träning bakom detta.



Efterr detta begav vi oss till Aarons place igen, för lite fest.
Men var så sjukt trött och ville som sagt inte störa Allison
så blev bara en öl sen gick vi hem.

Idag var det bya tag och äntligen dags för lite träningen,
TRODDE JAG JA!! Jag, Pernille och Allison planerade att gå
på spinning idag, men efter att ha väntat i 20 min på
att instruktöre skulle komma gav vi upp, vilket alla andra som
tagit sig dit gjorde med. Tråkigt, men imorgon får vi ge det ett
nytt försök för jag vill verkligen komma igång med tränigen.
Men måste dock säga att sen jag kom hit har jag nästan gått
17000 steg varje dag, inte ialla det :)

Nu ikväll har vi iallafall bowlat en runda, gick väl inte jätte
bra för mig, men det var trevligt och skoj som alltid.

  
Johan och Jacob                              Jacob och Allison

 
Pernille                                          Johan
          
           Allison med hennes vän Nick(tror jag)

Imorgon börjar lektionerna och jag är aningen nervös, men
får hoppas på det bästa, ni får en uppdatering imorgon.

Och Carro jag försöker hålla i pengarna, men visst lockar det med
shopping. Men besökte bara Macy´s och där kostade allt typ
2000 kronor och jag behöveringa märkesgrejer just nu...
Hur är det med Martin förresten, inte hört nått från
honom, kan ni inte skaffa skype?


Kommentarer
Postat av: Carro

..allt låter verkligen som man ser det i olika amerikanska såpor! haha, cheer-leeding! =)



Vi håller på att dona med skype, så det kommer inom kort! Med martin är allt bra, jag har varit sjuk senaste veckan och martin började bli dålig igår..Vi har börjat titta på lite lägenheter i vmo, har ett par nyrenoverade på G, som vi hoppas på! Hade varit skönt om det löste sig =)



Kram kram

2009-09-02 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0