Tiden räcker inte till...

plugg, plugg och åter plugg! det är ungefär itt liv denna veckan och nästa
vecka. Pluggar man inte får man sjukt dåligt samvete. Idag har jag haft
lektion först från 9-14, mer eller mindre bara lunch där imellan. Sen gick jag
hem pluggade psykologi två timmar, sen grupparbete två timmar, sen middag
sen plugg fram tills nu och då är kl här ca halv tio på kvällen.

LÅTER DET INTE ALLDELES ALLDELES UNDERBART!!!!

Fram tillnsäat fredag har jag:

- 3 exam
- 2 assignment
+ läsa en bok på 100 sidor som ska börja redovisas nästa fredag


Som tur väl är, har en av mina lärare varit sjuk hela denna veckan så
jag skulle haft ett till prov nästa vecka, men det provet är som tur väl
är flyttat. Mitt liv som sagt, känns inte så kul, men är ju lika för alla.

Bara svårt att fatta när man ska hinna. Ett av mina assigment är
att göra hem snygg webpage och det tar väldigt mycket tid och jag vill
ju som alltid att det ska vara perfekt(vilket det aldrig kommer bli)
men ska försöka, är en hemsida med golfbollar, ska försöka vissa
när den är klar.

Händer det nått skoj då?
Gör grupparbete med en jätte skoj kille. Han ha precis fyllt 40 år, men
han känns väl kanske som 30, väldigt femenin(har flickvän) jätte
nyfiken på Sverige och mitt liv och vi har jätte skoj. Han vill till och
med bjuda hem mig på middag, då ska han bjuda på kokt potatis, kött
och brunsås, bara för att jag sa att jag saknade det, Snällt men tror dock
inte att det blir som hemma, men kan vara skoj, hans flickvän ska dessuotm
ha ursprung från sverige, vilket ska bli skoj att höra om, För allt det han berättar
som dom gör på "svenskt vis" har jag aldrig hört talas om, eller det känns inte
svenskt iallafall.

Precis som alla här så säger många att de är 10% svenskar eller mer. Men det roliga
är att dom har inte den blekaste var sverige är, kräver inte att dom ska veta det
heller, men en tjej trodde att sverige och hongkong vara nära varandra
och då sa johan att, ja jag kan kasta en sten till honk kong om jag är i sverige
och hon var skit imponerad. TYCKER NOG DOM BÖR SKÄMMAS!!
Men får ta det som en komplimang om dom vill vara vsenkar.

Ne slut med det roliga nu har jag ägnat 10 min till att blogga vilket
är alldels för mycket, MÅSTE JU PLUGGA!

TIDEN RÄCKER INTE TILL HELT ENKELT!!

Ha det gott
PUSS HEJ


Kommentarer
Postat av: Pappa Lars

Härligt att du får känna av hur ett vuxet liv kan var när det är som jobbigast. Jag har för min del rätt jobbigt också tre stora offerter som skall vara färdiga nästa vecka. Denna vecka och nästa skall jag också vara ute med vår demo buss varje dag.Det blir nog så att jag får jobba lite till helgen också för att bli färdig.Men vi har ju snart semester och då kommer vi ju till dig, då blir nog allt bra och mycket roligare.

Ha det bra, Vi Älskar Dig.

2009-09-24 @ 14:02:03
Postat av: Emelie Djerf

Usch jag är inte avundsjuk på dej, jag hade ALDRIG klarat det. Men du kommer fixa det galant =).

Sköt om dej!

Kram

2009-09-26 @ 10:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0