Kanske dags att göra nått åt mitt icke bloggande...

Jo Carin man kan blogga även om man är hemma.
Men det finns ju inte så myket att berätta om längre!

Jag är iallafall hemma sedan nästan två månader tillbaka. Allt väntande
på flyglatsen i New York gick bra, men det var ett jobigt dygn.
Vårt flyg från New York blev försenat, vilket innebar att vi missade
flyget från helsingfors till Köpenhamn. Jag ville så gärna hem och det var sjukt
jobbigt att ringa mamma och pappa och säga att jag blev tvungen att sitta
och vänta i Finland i 4 timmar. Kan säga att det kom många tårar det dygnet.

Väl hemma väntade syskonen och mormor och morfar där det bjöds på
mormors köttbullar med potatis och sås och efter blev min favorit, choklad-
pudding. Sedan blev det julklappsbyten.

Att vara tillbaka i Sverige är skönt, men det är precis sig likt och det är svårt
att fatta att man faktikst varit borta i mer än 4 månader. Jag känner att det var
4 månader som gav mikt sjukt mycket och jag kan redan nu känna att jag växte
som människa och upptäckte nya saker om mig själv. Nu flyter livet i Växjö
på som aldrig förr och det är nu dags att börja fundera på framtiden.
Men jag kan bara sammafatta att jag har haft en otroligt minnesvärd höst
i USA. Till helgen få jag dessuotm besök från Pernille från danmark som jag pluggade
med vilket ska bli otroligt skoj.

Kommer nog inte bli så jätte mycket bloggande framöver. Bloggen var ändå till
för att uppdatera er här hemma om mitt äventyr i USA, men jag avslutar heller
inte bloggen riktigt än.

Carin vi får som sagt planera en helg vi kan mötas alla. Du kan ju maila mig
på; [email protected]

ha det gott

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0